Какво да направя, ако не съм получил SMS от Vivus?

Понякога се случва някои потребители да не получават SMS съобщенията, които съдържат кода за потвърждение, който трябва да бъде въведен, за да може да се достъпи онлайн профил на сайта ни. Причината за това обикновено е, че съобщенията остават в папка „Спам“. Ако смяташ, че това се е случило и на теб, ето как можеш да провериш и коригираш настройките на своя смартфон, за да започнеш да получаваш SMS-и.

Потребители с Android устройства

Необходимо е да направиш следното:

  • Отвори приложението за „Съобщения“
Android - Съобщения

  • Отвори настройките и включи опцията за показване на блокирани SMS-и

Android - Показване на блокирани SMS

След като направиш това, в случаите когато си изискал изпращане на SMS-и от Vivus, те би следвало да пристигнат безпроблемно във входящата ти кутия.

Допълнително нещо, което можеш да направиш, ако искаш смартфонът ти автоматично да попълни получения SMS код в необходимото поле, последвай следните инструкции:

  • Отвори „Настройки“ на телефона и след това избери меню „Google“
Android - Google

  • Отвори „Автоматично попълване"

Android - Автоматично попълване

  • Отвори „Кодове за потвърждение чрез SMS”

Android - Кодове за потвърждение чрез SMS

  • Включи двете опции, които ще видиш – „Услуга за автоматично попълване“ и „Браузър по подразбиране“

Android - Включи опции

Потребители с iPhone

За да можеш да получаваш SMS-и, е необходимо да направиш следното:

  • Отвори „Настройки“ на телефона

iPhone - Известия

  • Отвори меню „Съобщения“

iPhone - Съобщения

  • Отвори „Персонализиране на известия“

iPhone - Персонализиране на известия

  • Включи опцията „Непознати податели“

iPhone - Включване на опция