За да ти предоставим възможно най-доброто потребителско изживяване, ние използваме „бисквитки“ на нашия сайт. Ако продължиш, без да промениш настройките си, ние ще приемем, че си съгласен с употребата на „бисквитки“ на този сайт. Ако искаш, можеш да промениш твоите настройки на „бисквитките“ по всяко време.
Научи повече

Често задавани въпроси

Какво представлява услугата Бърз заем?

С Vivus можеш да заявиш допълнителна услуга за експресно разглеждане на твоята заявка. Кандидатствай и получи отговор до 15 минути!

Наистина ли първият заем е безплатен?

Да, първият заем е напълно безплатен. Връщаш точно толкова, колкото си взел, без скрити такси и без поръчители.

Мога ли да взема допълнителна сума, ако имам активен заем във Vivus.bg?

Да, възможно е. Като клиент на Vivus, имаш право да кандидатстваш за допълнителна сума към твоя активен заем. За повече информация, моля свържи се с нашия екип за обслужване на клиенти или влез в своя профил.

Трябва ли ми поръчител, за да получа заем?

Не, ние не изискваме поръчителство.

А трябва ли ми гаранция?

Не, ние не изискваме предоставяне на никакви гаранции.

Какви са изискванията, за да получа заем от Vivus?

За да получиш заем от Vivus е необходимо:
  • да си български гражданин на възраст над 19 години
  • да предоставиш цялата необходима информация, посочена в нашата онлайн форма за кандидатстване
  • да покриваш минималните кредитни изисквания

Дължа ли такса при регистрацията ми?

Във Vivus нямаме такси за регистрация, както и за превод на средствата по заема.

След колко време ще получа сумата по одобрения от Вас заем?

Използваме възможно най-бързите канали за прехвърляне на средствата към твоята банкова сметка. Обичайно времето на обработка на трансферите е до 2 часа. Все пак имай предвид, че някои банки извършват трансферите по-бавно и са възможни забавяния.

Мога ли да получа заем от Vivus, при положение че вече имам активен кредит към друга компания?

Можеш, стига да покриваш нашите изисквания за кредитоспособност. Във Vivus спазваме стриктно правилата за оценка на риска и финансовото състояние, затова си запазваме правото да откажем кредита.

Защо искането ми за кредит беше отхвърлено?

При всяко искане оценяваме кредитоспособността на потребителя. Ако оценката установи признаци за влошаване на твоето финансово състояние, Vivus си запазва правото да ти откаже заем. Бързите заеми не са дългосрочно решение на финансовите проблеми.

Защо не получих договора си за кредит?

Договора си ще откриеш на Vivus.bg, като влезеш в личния си профил с регистрираните e-mail и парола. При проблеми с достъпа не се колебай да се свържеш с нас в чата, на 0700 450 10 или на *4000.

Къде да направя плащането, за да погася заема си?

Можеш да направиш своето плащане чрез:
устройствата на Кештерминал
касите на Изипей по КИН 7909119388
или по банков път по една от следните сметки:

Първа Инвестиционна Банка: BG22FINV915010E0034267
Банка ДСК: BG47STSA93000021051057
Пощенска Банка: BG94BPBI79401076737001
Алианц Банк: BG77BUIN95611000414831
Обединена Българска Банка: BG12UBBS80021002789340

Какво да направя, в случай че нямам възможност да погася заема си навреме?

На всеки се случва да не успее да планира финансите си. С Vivus можеш да удължиш срока на своя заем с още 7, 14 или 30 дни, като заплатиш такса за удължаване. Сумата на таксата ще откриеш на своята профилна страница. При нужда от допълнителна информация можеш да се свържеш с нас в чата, на 0700 450 10 или на *4000.

Колко пъти мога да удължавам срока на заема си?

Можеш да удължиш срока на своя заем неограничен брой пъти в рамките на една календарна година.

Мога ли да погася заема си предсрочно?

Можеш и дори няма да дължиш такси или комисионни за това. Имаш право да изплатиш предсрочно задължението си по всяко време, като платиш лихва само за реално използвания период. За да научиш дължимата сума към момента, моля обърни се към нашия екип "Обслужване на клиенти".

Какво е работното време на Vivus?

Ние работим за теб 7 дни в седмицата. Можеш да се свържеш с нас в работни дни между 8:00 и 20:00 часа, както и през почивните дни и на официалните празници от 10:00 до 17:00 часа.

Забравих паролата си, как да я възстановя?

Изпрати искане за нова парола, като използваш бутон "Забравена парола?" в поле "ВХОД". Ние ще ти изпратим временна парола на имейла, с който си се регистрирал. Временната парола е валидна в рамките на един час, в който трябва да я смениш.

Как да получавам актуална информация за промоции, игри и новини?

Влез в своя профил и в поле "Клиентски настройки" и маркирай "Съгласен съм да получавам информация за продуктите на Vivus.bg"