Обратно
25.2.2018

Бързи кредити по телефона

Автор:
Vivus.bg

Компаниите, предлагащи бързи кредити, стават все по-гъвкави към изискванията на своите клиенти. Голяма част от тях вече предлагат и заявки за бързи кредити по телефона, което е изключително улеснение за хората, които не се справят с интернет. Какви са опциите за кандидатстване и получаване на бърз заем по телефона и какви са изискванията към получателите? Има ли допълнително оскъпяване или телефонът е само още един начин за улеснение на клиентите? Какви са основните изисквания, които важат и за телефонните, и за онлайн заявките за кредит? При наличието на какви опции бихте могли да получите или не искания заем?

Пазара на бързи кредити

Бързите кредити стават все по-популярен начин за намиране на финансиране без излишни формалности. Пазарът се развива с изключително скоростни темпове. Вземането на такъв тип заем отдавна не е свързано само с истинската липса на пари. И отдавна не е насочено само към хората с ниски доходи. Данните от последните години показват съвсем друг профил на кредитополучателите – добре образовани хора от градовете, които имат добра работа и стабилни доходи. Именно тук идва и въпросът за предназначението на заема. Както се очаква, причините са разнообразни и много хора ползват бързите заеми, за да си осигурят различни удоволствия като например почивка или покупка на скъпа техника. Разбира се, стандартните поводи остават – ремонт на автомобила или нещо вкъщи, спешна покупка на битова техника, покриване на неочаквано високи битови сметки.

Повечето небанкови институции разчитат на заявки, постъпили през сайтовете им, като това е изключително удобно и лесно. В последно време се засилва и тенденцията за кандидатстване за бързи кредити по телефона. Какво представлява тази опция?

Как се кандидатства за бързи кредити по телефона?

Подобно на другите начини за подаване на заявки и тук трябва първо да се подбере компанията, на чийто телефон ще се позвъни. Специалистите съветват горещо това да бъде доказана фирма, която застава с името си зад предлаганите услуги. Така се гарантира сигурност на кредитоискателя, че няма да попадне на измамна фирма. След като изборът е направен, следва обаждането на съответната компания. Важно е да проверите дали телефонният номер се таксува или обаждането е безплатно. Това обикновено е записано в сайта на компанията или в друг сайт, който може да бъде партньор на фирмата. Ако телефонният номер е със заплащане, това най-често е стандартната тарифа за един градски разговор на мобилния оператор, който използвате.

Добре е да се подготвите с лична карта под ръка. Инспекторите, с които ще се свържете, ще искат да научат данните ви по лична карта. И съответно може да ви зададат още някои допълнителни въпроси, с които да преценят дали сте подходящ за кредитоискател.

Какви са условията за кандидатстване за бързи кредити по телефона?

Условията за кандидатстване за бързи кредити по телефона по нищо не се различават от тези при кандидатстване в офис или по интернет. Първото, което ще ви попитат консултантите, е каква е желаната сума и ще ви кажат какви опции могат да ви предложат като оферта. Повечето компании предлагат стандартни оферти и те важат както за заеми по интернет, така и при бързи кредити  по телефона.

Изискванията са базови за повечето бързи заеми:

  • Навършена определена възраст – в повечето случай 18 или 19 години, т.е. лицето е пълнолетно според българското законодателство;
  • Постоянна работа или регулярни доходи. За повечето фирми работата на трудов договор е достатъчна гаранция, но в някои случаи има изисквания за например минимално време на работата – т.е. лицето да работи от минимум 3 месеца. Някои от фирмите пък нямат изискване за работа на трудов договор;
  • Добро кредитно досие. Каквото и да получавате като обещания или гаранция, доброто кредитно досие отваря вратите за всякакви видове заеми, било то бързи или банкови. Това условие е записано в условията на някои от компаниите, но дори да не е, по-добре да го имате наум, тъй като всяка легитимна компания трябва да прави проверки в Централен кредитен регистър на досието ви, преди да ви даде становище на заявката.

Още нещо, на което да се обърне внимание при кандидатстване за бързи кредити по телефона

Тук следва да отбележим и още нещо – добре е да имате възможност да си запишете офертите и да прецените, разговаряйки с консултанта, какво точно получавате. Да прецените и как ще вземете парите и каква точно сума трябва да връщате, както и срока. Това се вижда при кандидатстване онлайн, но по телефона е малко по-трудно.

Често, след като се обадите на посочения номер и подадете своята заявка, е необходимо да изчакате няколко минути. През това време консултантът може да провери вашите данни, за да получите отговор дали сте одобрени или не. Според изискванията на повечето компании данните на хартиен носител се предоставят лично, така че ще се наложи да предоставите копие от личната си карта или друг изискуем документ на кредитен инспектор, който ще ви посети у дома или на работното място. Другият вариант е това да стане в офис на компанията – зависи от фирмената политика. Винаги вземайте под внимание факта, че вашите лични данни са защитени от закона само от финансовите институции, които са регистрирани по Закона за защита на личните данни. Ако се съмнявайте в нещо, попитайте.

Начини на усвояване и погасяване

Бързи кредити по телефона се усвояват по малко по-различен начин от тези, заявени по интернет. В повечето случаи сумата и документите се получават от кредитен консултант на съответната фирма или в неин офис. Възможно е и получаването по банков път, но това зависи от политиката на компанията. Един от вариантите е да получите парите си на каса на операторите за плащане на комунални услуги като Изи Пей. Когато има възможност за банков превод на исканата сума, трябва да бъдете много внимателни в диктуването или записването на банковата си сметка.

Погасяването става по много на брой начини. След като вече сте уточнили размера на бързия кредит по телефона, трябва да изберете начина на получаване и съответно на плащане на вноската/вноските. Има различни опции, като в повечето случаи те са стандартни за компанията – на каса на оператор за плащания на комунални услуги, по банков път, във фирмен офис. Повечето компании дават специално картонче, в което са упоменати датата на месечния падеж/падежната дата и избрания начин за погасяване. Необходимо е да го пазите и да го предоставяте всеки път, когато правите вноска.

Разликата между кандидатстване по телефона и онлайн кандидатстване за бърз кредит

Основната разлика, както става ясно, е в начина на подаване на заявката – едната е по телефона, а другата през интернет. Когато се кандидатства за бърз кредит по телефона, е необходимо да се направи връзка със сътрудник на компанията, който да предаде документите на кредитоискателя и в някои случаи дори самите пари. При интернет този проблем е решен, като се използват различни апликационни форми. В тях се попълват даннните и се отбелязва и съгласието или несъгласието на клиента с дадени опции – допълнителни или необходими. Също така общите условия са достъпни и може да се запознаете с тях директно на сайта. Разбира се, преди да посегнете към телефона и да кандидатствате, може да проверите какво предлагат различните фирми. И може да се обадите на конкретна такава за бързи кредити по телефона с конкретна заявка, съобразена с офертите на избраната фирма.

Кандидатстване за бързи кредити по телефона във Vivus

Ние, от Vivus, предлагаме бързи кредити до заплата, като кандидатстването е по интернет. Първият кредит при нас е без никакви лихви и без такси и клиентите връщат точно толкова, колкото са получили, в рамките на избрания от тях срок. За първи кредит може да бъде взета сума между 50 и 600 лв. А избраният срок може да е между 5 и 30 дни. За втори и следващи заеми може да се достигне до сума за кандидатстване от максимум 1500 лв. Срокът, който може да се избере, отново е между 5 и 30 дни. Не са нужни посещения на банки и всичко става онлайн. Няма никаква излишна документация, няма и нужда да работите на трудов договор.

Ако обаче нямате възможност да използвате интернет или не работите с него, то можете да се обадите и на някой от телефоните ни – 0700 450 10 или *4000. Ние ще можем да вземем вашата заявка, да я обработим и вие да получите отговор на нея.

Още по темата